Referenssit

Konnevesi

Kesällä 2017 alle 3000 asukkaan Konnevesi Keski-Suomessa päätti esimerkillisesti satsata viestintään tavoitteena sekä lisää matkailijoita virkistymään alueen villissä luonnossa että saada uusia asukkaita yritysesittelyjen avulla.

Tavoitteeseen lähdettiin pyrkimään mediayhtesityöllä, jossa saavutettiin erittäin näkyviä tuloksia näkyviä tuloksia jo puolessa vuodessa, ja työ jatkuu.

Mainetta on kertynyt. Konnevedellä on kuvattu sekä kotimaisen Arktiset vedet -sarjan jakso että National Geographic Channelin King Fishers -sarjan jakso. Koskilla on myös perhokalastuksen SM-finaalin isännyys. Salakalastus on vähentynyt, kun kosket on saatu yhteisön omistukseen. Konnevettä luonnehditaan jopa Suomen parhaaksi villin taimenen kalastuskohteeksi napapiirin eteläpuolella.

Mikael Hugg

Keväällä ​2017 Jyrki aloitti brändätä nuorten ammattilaisten osaamista ja verkostoa sekä sen vetäjää Mikael Huggia.

Pienellä panoksella saavutettiin muutamassa kuukaudessa saavutettiin näkyvyys, jossa asiakas säästi kymmeniä tuhansia euroja verrattuna ostettuun mainostilaan ja aikaan, mikä onkin pätevä syy pyrkiä journalistiseen yhteistyöhön median kanssa, ja media hyötyy hyvistä juttuaiheista ja haastateltavista.

Hugg vetää nuorista ammattilaisista koostuvaa Millennial Board -verkostoa. Sen tarkoituksena on saattaa 80- ja 90-luvuilla syntyneet eli milleniaalit yhteen yritysten johdon kanssa, että syntyisi tuoretta näkökulmaa. Samalla yritys oppii ymmärtämään nuoria aikuisia kuluttajina ja työelämässä.

Valtteri Tuominen

Teemme tunnetuksi myös esimerkiksi tulevaisuuden tekijää, tekniikan tohtori Valtteri Tuomista. Näin yhteistyö alkoi samana päivänä, kun hän väitteli

Vedimme tuon jälkeen ympäri Yhdysvaltoja 150 tuote-esitystä. Kysyimme myös aina, pääsemmekö tutustumaan yrityksen tuotantotiloihin. Aloimme pikkuhiljaa ymmärtää, miten potentiaaliset asiakkaamme työtään tekevät. Jokaisen tapaamisen jälkeen esityksemme muuttui hieman ja viestiimme alkoi ilmestyä elementtejä asiakkaan työstä.